Eesti uute sõiduautode turul aasta algusest alanud langus jätkus ka augustis.
Eestis müüdi augustis vaid 981 uut sõiduautot ehk 41,6% vähem kui möödunud aasta augustis. Tänavu on kaheksa kuuga Eesti automüüjad andnud klientidele üle kokku 8243 uut sõiduautot, mis jääb eelmise aasta sama perioodi tulemusele alla 39,8%.
Hübriidautode osakaal kogumüügist moodustas 56,2%, elektriautosid müüdi 46 ja nende osakaal oli augustis 4,7%.
Augustis kerkis populaarseimaks automargiks Škoda, milliseid müüdi 170. Järgnesid Toyota ja KIA, vastavalt 154 ja 97 autoga. Mudelite esikolmikus haaras esikoha KIA Sportage, milliseid anti klientidele üle 70. Teist-kolmandat kohta jagasid 63 müüdud autoga Toyota Corolla ja Škoda Octavia.
Langus jätkus ka tarbesõidukite müüginumbrites. Augustis müüdi Eestis 214 uut tarbesõidukit, mis jäi eelmise aasta tulemusele alla 20,7%. Kaheksa kuuga on tänavu müüdud kokku 2131 uut tarbesõidukit, mida on 30,8% vähem kui mullu samal perioodil. Automarkide esikolmiku moodustasid Peugeot, Toyota ja Renault ning veokeid müüs enim Volvo.