Euroopa Liidu riikides kasvas uute sõiduautode müük detsembris 21,7%, aga aasta lõpus toimunud tempokale kasvule olid mitmed erinevad objektiivsed põhjused.
Aastalõpu müügikasvu mõjutas peamiselt autotootjatele rakendatud CO2 normide karmistumine alates käesolevast aastast ja klientide käitumises väljendus see detsembris suuremate mootoritega autode tavapärasest suuremamahuline soetamine.
2019. aastal müüdi Euroopa Liidu riikides 15,34 miljonit uut sõiduautot, mis ületas 2018. aasta tulemuse 1,2%. Suurematest turgudest lõpetasid aasta plusspoolel Saksamaa (5%), Prantsusmaa (1,9%) ja Itaalia (0,3%). Väikese languse võrreldes 2018. aastaga elasid üle Suurbritannia (2,4%) ja Hispaania (4,8%) autoturud.
Balti riikidest kasvas 2019. aastal uute sõiduautode müük kõige kiiremalt Leedus, kus võrreldes 2018. aastaga müüdi 43,2% rohkem uusi sõiduautosid. Plusspoolele jäid müügitulemused ka Läti ja Eesti turgudel, vastavalt 8% ja 4,7%.