Eesti uute sõiduautode turul algas aasta väikese langusega, mida oligi oodata seoses edukate müügitulemustega detsembris ja käibemaksu tõusuga.
Jaanuaris müüdi Eestis 1577 uut sõiduautot, mida oli 11,1% vähem kui möödunud aasta esimesel kuul.
Kui eelmisel aastal kokku oli elektriautode osakaal 6,3%, siis aasta algas elektriautode müüjatele edukalt – neid anti klientidele üle 136 ja nende osakaal oli jaanuaris 8,6%. Samuti kerkis veidi hübriidautode müük, mis jaanuaris moodustasid kogumüügist 46,8%. Bensiini- ja diiselautode osakaal oli jaanuaris vastavalt 26,2% ja 17,8%.
Automarkidest püsivad müügitabeli tipus jätkuvalt Toyota ja Škoda, milliseid jaanuaris müüdi vastavalt 342 ja 302. Kolmandale kohale kerkis 101 müüdud uue sõiduautoga KIA. Populaarseimate mudelite edetabelis edestas aga Škoda Octavia (134 müüdud autot) kahte Toyota mudelit, RAV4 ja Corollat, milliseid anti klientidele üle vastavalt 130 ja 97.
Väikese tõusu tegi jaanuaris uute tarbesõidukite müük, milliseid müüdi 420 ehk 1,7% enam kui möödunud aasta jaanuaris. Automarkide esikolmiku moodustasid Toyota (63), Ford (60) ja Scania (56). Veokite segmendis olid edukaimad Scania (56) ja Volvo (22).