Eestis algas aasta uute sõiduautode turul tõusuga ja kuigi müük jäi alla eelmise aasta jaanuari tulemusele, oli siiski suurem eelmise poolaasta keskmisest.
Jaanuaris müüdi Eestis 1982 uut sõiduautot, mis jääb möödunud aasta jaanuari müügile alla 12,7%, aga tublisti suurem 2020. aasta teise poolaasta pooleteisetuhandelisest keskmisest.
Segmentidest olid jaanuaris suurima turuosaga keskmised maasturid (28%) ja väiksemad keskklassi autod (23,4%). Alternatiivkütuseid kasutavate sõiduautode osakaal kerkis jaanuaris ligi 30 protsendile, sealhulgas müüdi hübriidautosid 483, CNG gaasiautosid 83 ja elektriautosid 25.
Automarkidest oli jaanuaris populaarseim Toyota, milliseid müüdi 383. Kaugele ei jäänud maha ka 355 autot müünud Škoda. Esikolmikusse jõudis ka Citroen 185 uue sõiduautoga. Ka mudelite esikolmiku vallutasid samad automargid: edukaim oli Toyota RAV4 (170), järgnesid Škoda Octavia (167) ja Citroen Berlingo (121).
Tarbesõidukeid anti jaanuaris klientidele üle 514, mis jääb möödunud aasta jaanuari tulemusele alla 9,3%. Populaarseimad automargid oli Toyota (75 sõidukit), Renault (74) ja Peugeot (55). Veokite segmendis tegi parima tulemuse Scania 36 müüdud veokiga, järgnesid Volvo (20) ja DAF (15).