Novembris püsis uute sõiduautode müük võrreldes eelmiste kuudega stabiilne, aga möödunud aastaga võrreldes jätkuvalt languses.
Eestis müüdi novembris 1184 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta novembrikuu tulemustele alla 64,3%.
Sealjuures tuleb siiski meeles pidada, et võrdlusbaas on väga kõrge, sest mullu olid automaksu kehtestamise eel müüginumbrid keskmisest ligi kaks korda suuremad. Tänavu on 11 kuuga müüdud kokku 11 872 uut sõiduautot ehk 45,6% vähem kui möödunud aasta samal perioodil.
Novembris moodustasid ligi kaks kolmandikku (62,6%) kogumüügist hübriidautod, bensiiniautode osakaal oli 24,5% ja elektriautode osakaal 5,5%.
Jätkuvalt oli populaarseimaks automargiks Škoda, milliseid osteti 171. Kaugele maha ei jäänud müüginumbrites ka Toyota (160) ja Renault (155). Mudelite esikolmikus figureerisid samad automargid – enim eelistasid tarbijad Škoda Octaviat, milliseid müüdi 79. Järgnesid Renault Captur (70) ja Toyota RAV4 (56).
Eelmiste kuudega võrreldes stabiilsena püsib ka tarbesõidukite müük ja novembris anti klientidele üle 280 uut tarbesõidukit, mida on 41,7% vähem kui eelmise aasta novembris. Kokku on tänavu 11 kuuga müüdud 2922 uut tarbesõidukit ehk 31,6% vähem kui möödunud aastal samal perioodil. Automarkide esikolmiku moodustasid Peugeot (71 müüdud sõidukit), Renault (58) ja Toyota (22). Veokeid müüs enim Scania.