Eesti uute sõiduautode turg kosus esimesel poolaastal jõudsalt ja juunis näitas ka tarbesõidukite müük kasvunumbreid.
Juunis müüdi Eestis 2261 uut sõiduautot, mis ületas eelmise aasta juunikuu tulemuse 17,1%. Kokku on tänavu esimese poolaasta jooksul antud klientidele üle 12 131 uut sõiduautot, mida on 9,5% enam kui mullu samal perioodil.
Uusi elektriautosid müüdi juunis 138 ja nende osakaal oli 6,1% kõigist müüdud sõiduautodest. Kuue kuu jooksul on klientideni jõudnud 644 uut elektriautot, mis ületab möödunud aasta sama perioodi tulemuse 79%, ja elektriautode osakaal esimesel poolaastal oli 5,3%. Jätkuvalt on kasvamas ka hübriidautode osakaal, mis kuue kuu kokkuvõttes on 38,5%. Bensiini- ja diiselautode osakaal oli esimesel poolaastal vastavalt 43,3% ja 11,7%.
Juunis olid kolm populaarseimat automarki Toyota (klientidele anti üle 342 uut sõiduautot), Škoda (320) ja Audi (311). Samad automargid moodustavad esikolmiku ka kuue kuu kokkuvõttes. Sarnane on seis ka populaarseimate mudelite lõikes, kus nii juunis kui ka esimesel poolaastal kokku moodustasid esikolmiku Toyota RAV4, Škoda Octavia ja Audi Q2.
Seni käesoleval aastal langustrendis olnud tarbesõidukite turg pöördus juunikuus tõusule – klientidele anti üle 567 uut tarbesõidukit, mis ületab eelmise aasta juuni tulemuse 29,7%. Kuue kuu kokkuvõttes on tarbesõidukite müük möödunud aastaga võrreldes siiski veel 10,6% miinuses. Juunis olid populaarseimateks automarkideks Toyota, Renault ja Iveco. Veokite segmendis tegi parima tulemuse 28 veokit müünud Scania.