Uute sõiduautode müük Euroopa Liidu riikides on jätkuvalt languses, mille põhjuseks on autotootjate tarneraskused.
Veebruaris müüdi Euroopa Liidus 719 465 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruari tulemusele alla 6,7%. Alanud aasta kahe esimese kuuga on kokku klientidele üle antud veidi üle 1,4 miljoni auto, mida on 6,4% vähem võrreldes möödunud aasta sama perioodiga.
Kohati kõiguvad erinevates riikides müügitulemused suurel määral, sest kui näiteks suurematest turgudest langes müük mullusega võrreldes Itaalias 22,6% ja Prantsusmaal 13%, siis jällegi Saksamaal uute sõiduautode müük kasvas 3,2% ja Hispaanias 6,6%.
Balti riikides jätkus jaanuariga sarnane trend, kus Eestis ja Leedus müügitulemused veebruaris langesid, vastavalt 13,6% ja 16%, aga Lätis jällegi kasvasid 2,4%.