Nimelt määrati Euroopa Liidus kehtiva sõidukite uue kütusekulu testiprotseduuri WLTP rakendumisega kvoodid, kui palju vana meetodiga (1980-ndatest kasutusel olnud NEDC) mõõdetud sõidukeid võib peale 1. septembrit EL-is müüa. Paljud automüüjad pakkusid kvooti ületava laoseisu vähendamiseks autosid suurte hinnaalandustega ja võtsid neid ise arvele.
Euroopa Liidu riikides müüdi juulis ja augustis kokku ligi 2,4 miljonit uut sõiduautot ja kokku kaheksa kuuga on tänavu müüdud üle 10,2 miljoni sõiduauto, mis ületab möödunud aasta sama perioodi numbri 6,2%.
Sellest hoolimata on suurematest turgudest kaheksa kuu kokkuvõttes miinuses uute sõiduautode müük Itaalias (0,1%) ja Suurbritannias (4,2%).
Kui Eestis kasvas augustis uute sõiduautode müük eelnevalt mainitud põhjusel 33,8% ja Leedus koguni 58,5%, siis Lätis jäi kasv tagasihoidlikumaks ja oli 9,8%.