Eestis kasvas uute sõiduautode müük septembris tempokalt, võrreldes näiteks augustiga ligi poole tuhande võrra.
Septembris müüdi Eestis 2125 uut sõiduautot, mis ületas eelmise aasta septembrikuu tulemuse 22,9%. Üheksa kuu kokkuvõttes on antud klientidele üle 15 827 uut sõiduautot, mida on möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 9,3% vähem.
Kõige jõudsamalt kasvab hübriidautode osakaal, milliseid müüdi septembris 1130 ehk siis 53,2% kogumüügist. Samas on kerges languses elektriautode müük – septembris osteti kokku 107 elektriautot ja nende osakaal oli 5% kõigist müüdud uutest sõiduautodest. Bensiiniautode osakaal oli septembris 25,2% ja diiselautode osakaal 16,4%.
Automarkide edetabeli tipus jätkab Škoda, milliseid müüdi septembris 424. Teisel kohal püsib Toyota (septembris 337) ja kolmandaks kerkis Dacia 181 müüdud sõiduautoga. Mudelitest eelistasid tarbijad enim Toyota Corollat (130 autot), järgnesid Škoda Octavia (123) ja Dacia Sandero (121).
Langustrendis jätkas juba neljandat kuud tarbesõidukite müük. Septembris müüdi 339 uut tarbesõidukit, mis jäi eelmise aasta tulemusele alla 30,5%. Üheksa kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 3417 uut tarbesõidukit ehk 8,6% vähem kui mullu samal perioodil. Populaarseimaks margiks kerkis Citroen, järgnesid Renault ja Ford. Veokite segmendis oli edukaim Scania 13 müüdud veokiga.