Uute sõiduautode müüginumbrid olid märtsis tagasihoidlikud.
Eestis müüdi märtsis 966 uut sõiduautot ehk 43,1% vähem kui eelmise aasta märtsis. Samas jaanuari ja veebruariga võrreldes oli tõus siiski märgatav. Kokku on tänavu kolme kuuga antud klientidele üle 2121 uut sõiduautot ehk möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 55% vähem.
Hübriidautode osakaal kasvas märtsis ligi kahe kolmandikuni ja moodustas 64,8% kogumüügist. Elektriautosid müüdi 82 ja nende osakaal oli märtsis 8,5%.
Automarkidest oli märtsis populaarseim Toyota, milliseid anti klientidele üle 255. Järgnesid Škoda ja Dacia, vastavalt 146 ja 67 müüdud autoga. Mudelite edetabeli tipu vallutasid kaks Toyota mudelit, Yaris Cross ja RAV4, milliseid müüdi vastavalt 79 ja 54. Kolmandaks kerkis Škoda Octavia (53).
Samuti kerkis aasta esimeste kuudega võrreldes ka tarbesõidukite müük ja märtsis osteti kokku 270 uut tarbesõidukit, mis jäi möödunud aasta müügitulemusele alla 43,8%. Kolme kuuga on tänavu müüdud kokku 683 uut tarbesõidukit, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 47,1% vähem. Automarkide esikolmiku moodustasid Peugeot, Toyota ja Renault. Veokeid müüs enim Scania.