Veebruaris saavutas uute sõiduautode müük peaaegu koroonapandeemiale eelnenud taseme.
Uusi sõiduautosid anti veebruaris klientidele üle 1630, mis jääb eelmise aasta veebruari tulemusele alla vaid 61 autoga ehk 3,6%. Käesoleva aasta kahe esimese kuuga on Eestis müüdud kokku 3612 uut sõiduautot ehk 8,8% vähem kui möödunud aasta samal perioodil.
Talvekuule omaselt kasvas veebruaris maasturite müük ja segmentidest olidki suurima osakaaluga keskmised maasturid (32,3%). Teiseks suurima osakaaluga olid väiksema keskklassi autod (20,7%). Alternatiivseid jõuallikaid kasutavate autode osakaal kerkis veebruaris kolmandikuni, sealhulgas müüdi ligi pooltuhat hübriidautot, CNG gaasiautosid 49 ja elektriautosid 25.
Automarkidest vallutasid edetabeli tipu Toyota ja Škoda, milliseid läks kaubaks vastavalt 310 ja 295 ning kolmandaks kerkis veebruaris Peugeot 144 autoga. Mudelite esikolmiku moodustasid Toyota RAV4 (151), Škoda Octavia (141) ja Toyota Corolla (67).
Tarbesõidukite müük ületas mulluse taseme – veebruaris müüdi 405 uut tarbesõidukit, mida on 10,6% enam kui möödunud aasta veebruaris. Populaarsemate markide esikolmikusse mahtusid Peugeot (89 sõidukit), Renault (80) ja Toyota (64). Veokite segmendis olid edukaimad Scania ja Volvo, vastavalt 13 ja 12 müüdud veokiga.