Eesti uute sõiduautode turul jätkus kasv ka maikuus, aga 2019. aasta tasemele jääb müük veel alla.
Mais müüdi Eestis 2206 uut sõiduautot, mida on 108,1% rohkem võrreldes eelmise aasta maikuuga, aga ligi kuussada autot vähem 2019. aastaga võrreldes. Käesoleva aasta viie kuuga on Eestis kokku antud klientidele üle 10 329 uut sõiduautot, mis ületab möödunud aasta sama perioodi müügitulemuse 37,2%.
Jätkuvalt olid ka maikuus populaarsemad segmendid keskmised ja väiksemad maasturid, milliste osakaal kogumüügist oli vastavalt 27% ja 22,2%. Hübriidautosid läks kaubaks 575 ehk siis enam kui veerand kogu müügist. Elektriautosid müüdi 26 ja CNG gaasiautosid 25.
Toyota ja Škoda olid ka mais tarbijate seas kõige populaarsemad automargid ning neid müüdi vastavalt 385 ja 359. Kolmandaks edukaim oli Volkswagen 201 sõiduautoga. Mudelitest osutusid klientide lemmikuteks kaks Toyota mudelit, RAV4 ja Corolla, vastavalt 138 ja 106 autoga. Kolmandaks kerkis Škoda Kamiq 101 autoga.
Tõusvas tempos kulgeb tänavu ka tarbesõidukite müük, milliseid anti mais klientidele üle 511 ehk 113,8% rohkem kui mullu. Viie kuuga on tänavu müüdud kokku 2499 uut tarbesõidukit, mis ületab möödunud aasta sama perioodi müügi 41,1%. Automarkide esikolmiku moodustasid Citroen (76 sõidukit), Renault (73) ja Toyota (72). Veokite segmendis tegi ülekaalukalt parima tulemuse Scania 53 veokiga.