Aasta esimestel kuudel alanud langus Eesti uute sõiduautode turul jätkus ka märtsis, tarbesõidukite müük kerkis aga taas plusspoolele.
Märtsis müüdi Eestis 1699 uut sõiduautot ehk 25,7% vähem kui möödunud aasta märtsis. Tänavu esimese kvartaliga on klientidele üle antud kokku 4716 uut sõiduautot, mis jääb eelmise aasta sama perioodi tulemusele alla 16,6%.
Elektriautosid müüdi märtsis 92 ja nende osakaal moodustas 5,4%. Hübriidautod on jätkuvalt suurima osakaaluga (42,1%) ja neid müüdi märtsis 716. Bensiiniautode osakaal oli 33,6% ja diiselautode 17,8%.
Automarkidest moodustasid märtsis esikolmiku Toyota (299 müüdud sõiduautot), Škoda (287) ja Volkswagen (163). Mudelitest eelistasid tarbijad enim Škoda Octaviat (112), järgnesid Toyota RAV4 (81) ja Škoda Kodiac (77).
Tarbesõidukite turg on jätkuvalt tõusulainel ja märtsis anti klientidele üle 480 uut tarbesõidukit, mis ületas eelmise aasta märtsikuu tulemuse 12,7%. Kolme kuuga on tänavu kokku müüdud 1290 uut tarbesõidukit ehk 14,7% enam kui möödunud aasta samal perioodil. Toyota oli märtsis populaarseim automark 136 müüdud sõidukiga, järgnesid Peugeot (54) ja Renault (52). Veokite segmendis oli 31 müüdud veokiga edukaim Scania.