Eesti uute sõiduautode turul jätkus tõus juba kolmandat kuud järjest ja eriti tempokalt on kasvamas elektriautode müük.
Märtsis müüdi Eestis 2288 uut sõiduautot, mida oli 11,2% rohkem kui möödunud aasta märtsis. Tänavu esimeses kvartalis on klientidele üle antud kokku 5658 uut sõiduautot, mis ületab eelmise aasta sama perioodi tulemuse 9,0%.
Taas kasvas jõudsalt uute elektriautode müük, milliseid anti klientidele üle 110, ja kõigist müüdud sõiduautodest moodustasid elektriautod 4,8%. Kokku on tänavu müüdud 245 uut elektriautot ja kasv eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes on 67%. Hübriidautosid müüdi märtsis 872 ja esimeses kvartalis kasvas nende müük 18,2%. Segmentidest olid populaarseimad keskmised maasturid (osakaal 28,3%), väiksemad maasturid (20,7%) ja väiksema keskklassi autod (17,9%).
Automarkide esikolmikusse jõudsid Toyota (380 müüdud sõiduautot), Škoda (344) ja Peugeot (237). Mudelitest osutus klientide hulgas populaarseimaks Toyota Corolla (146), järgnesid Peugeot 208 (122) ja Toyota RAV4 (94).
Vastupidiselt kasvavale sõiduautode müügile toimus tarbesõidukite turul langus juba kolmandat kuud järjest. Märtsis müüdi 426 uut tarbesõidukit, mis jäi eelmise aasta tulemusele alla 9,6%. Kokku müüdi esimeses kvartalis 1125 uut tarbesõidukit, mida on 17,6% vähem kui mullu samal perioodil. Automarkidest olid kolm populaarseimat Toyota (70), Peugeot (51) ja Citroen (48). Veokite segmendis oli 38 müüdud veokiga edukaim Scania.